مرکز مشاوره روانشناسی امید همدان:: 09184404051

آدرس و تلفن مرکز مشاوره روانشناسی امید، کودک نوجوان ازدواج خانواده تحصیلی شغلی در همدان ارائه شده است. همچنین لیست بهترین دکتر روانشناس و مشاوره خوب به همراه آدرس و تلفن آنها درج شده است 09184404501

آدرس و تلفن مرکز مشاوره روانشناسی امید، کودک نوجوان ازدواج خانواده تحصیلی شغلی در همدان ارائه شده است. همچنین لیست بهترین دکتر روانشناس و مشاوره خوب به همراه آدرس و تلفن آنها درج شده است 09184404501

ღೋ 09184404501 *جهت تعیین وقت مشاوره و دریافت آدرس تماس بگیرید***مرکـز مشـاوره در همـدان ღೋ
Reza Reviewed by QMP on 25 nov. Wordpress Templates Teach branding , Reviewing big brands 5.0

دکتـر علیرضـا کریمـی وکیـل، مشاوره روانشناختی در همدان

دکتر کریمی وکیل

۲۱ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بهترینمرکز مشاوره در همدان 1403 

 

جهت مشـاوره با متخصصان مشاوره و روانشناسی در شـهر همــدان

که دارای مدرک دانشگاهی معتبر

متخصص و فوق تخصص روانشناسی و مشاوره

از بهترین دانشگاه های کشور

تجربه درمانگری بیش از هزاران مراجع 

اطلاعات بروز در زمینه حرفه ای خود

 

 

ابتدا وقت مشـاوره را هماهنگ فرمایید تا در زمان مراجعه مشـاور بتواند شما را ملاقات نماید در غیر اینصورت با توجه به کثرت مراجعان از پذیرش شما معذور خواهیم بود.

 

برای اینکار ابتدا زمینه مشاوره خود را تعیین نمایید، یعنی ببینید در چه زمینه ای نیازمند راهنمایی و درمان هستید تا منشی شما را درست راهنمایی کند

 

فردی؛تحصیلی؛ شغلی؛ ازدواج؛ خانواده

 

کودک نوجوان بزرگسال

 

این کار برای شما هم بهتر است و فقط با یک تماس می توانید وقت را هماهنگ کرده و آدرس مرکز مشاوره در همدان را دریافت نمایید.

 

همکاران ما با ارائه خدمات مشاوره مطلوب و شایسته در زمینه های مورد نیاز شما و با ارجاع های مناسب در صورت لزوم همراه و همیار زندگی شما خواهند شد.

 

شماره تماس جهت تعیین وقت مشاوره تحصیلی ازدواج خانواده در همدان و دریافت آدرس مرکز

 

09184404501

مرکز مشاوره تحصیلی شغلی ازدواج خانواده همدان

تعیین وقت مشاوره :: همدان 09184404501

مرکز مشاوره در بوعلی همدان 1402

کلینیک روانشناسی امید؛ دفتر و مطب با خدمات روانشناختی عالی ؛ همیار زندگی بهتر

آدرس: همدان خیابان بوعلی سریخچال پاساژ امام رضا بخش اداری طبقه سوم مرکز مشاوره امید: دکتر کریمی وکیل

 

09184404501

 

مرکز مشاوره در بوعلی همدان

 

آدرس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی: همدان، خیابان بوعلی، سر پل یخچال پاساژ امام رضا طبقه سوم است؛ این مرکز به نوعی در مرکز شهر همدان واقع شده است که تردد را بسیار آسان نموده است. راه های دسترسی به آن از اکثر مناطق پرتردد شهر وجود دارد و هنگام خروج هم می توانید به وسایل نقیله عمومی دسترسی داشته باشید.

 البته پیش از مراجعه به مرکز مشاوره بایستی وقت مشاوره را هماهنگ گردد.

ارزیابی هوش استعداد، آمادگی های قبل ازدواج، سلامت روان، آمادگی های مصاحبه های شغلی.

خدمات روانشناختی برای کودکان نوجوانان و بزرگسالان

برای تمامی اختلالات

برای این منظور با شماره تلفن های قید شده در سایت 09184404501 تماس بگیرید تا منشی شما را راهنمایی کند. سپس در زمان هماهنگ شده در مرکز مشاوره در بوعلی همدان حاضر شوید تا مشاوره شما انجام شود.

 

 

ما در مرکز مشاوره امکانات مختلفی برای شما داریم از جمله آنها آسانسور است. این امکان موجب می شود که افرادی که مشکلات جسمانی دارند به راحتی بتوانند از خدمات مرکز مشاوره ما استفاده کنند. این امکان در سایر مراکز مشاوره به ندرت یافت می شود.

 

همچنین راه های دسترسی به مرکز ما بسیار سهل بود و در سر کوچه ایستگاه تاکسی قرار دارد که می توانید به هر نقطه از شهر سفر کنید. پارکینگ در داخل کوچه وجود ندارد از این جهت کمی زودتر بایستی از منزل خارج شوید تا جای مناسبی برای وسیله نقیله تان پیدا نمایید البته در اطراف آن پارکینک به فاصله 5 دقیقه وجود دارد.

 

مشاوران ما فارغ التحصیل از دانشگاه های برتر و با نمرات عالی و با تجربه فراوان کاری هستند و می توانند راهنمایان خوبی برای مراجعان باشند و مراجعان را تا رسیدن به نقطه نهایی همراهی و همیاری کنند؛ همچنین آنها با مرکز مشاوره دانشگاه بوعلی همدان همکاری دارند.

 

09184404501

جهت تعیین زمان مشاوره تماس گرفته شود

و با اطمینان در مرکز حضور یابید

تعیین وقت مشاوره :: همدان 09184404501

مرکز مشاوره سپیدار همدان 

آدرس: همدان میدان آرامگاه بوعلی، اول بلوارمدنی کوچه زندیها 

 

یکی از مراکز مشاوره شهر همدان است که در سال 1392 با آن در زمینه ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی همکاری داشتیم. مرکز مشاوره سپیدار در میدان آرامگاه بوعلی همدان واقع شده است. اما در حال حاضر با مراکز مشاوره دیگری از جمله مرکز مشاوره دانشگاه بوعلی سینا و ... همکاری می کنیم. در این مرکز همانند سایر مراکز مشاوره همدان، خدمات مشاوره و روانشناسی مختلفی به شهروندان همدانی ارائه می گردد. برای استفاده از خدمات این مرکز بایستی ابتدا وقت را هماهنگ کرد و سپس در زمان تعیین شده در مرکز حضور یافت و بدون تعیین وقت احتمال دریافت خدمات مناسب، کم می شود.

مرکز مشاوره سپیدار، در شهر همدان واقع شده بود و آدرس آن در ابتدای بلوار مدنی، کوچه زندیها قرار داشت 1402 به احتمال زیاد هنوز همان جا باشد ولی جهت اطمینان بیشتر می توانید با تماس با شماره های آن مرکز آدرس دقیق شان را بپرسید! از طریق تماس با مرکز همکاران آن شما را راهنمایی خواهند تا آدرس دقیق آن را بدست بیاورید

 

 

 

 





شما می توانید جهت تعیین وقت مشاوره و دریافت آدرس مرکز مشاوره امید با شماره ذیل تماس بگیرید. ما با ارائه خدمات تخصصی روانشناختی در خدمت شما خواهیم بود و شما می توانید خدمات خوب را از ما درخواست نمایید خدماتی از جمله مشاوره فرزندان، ازدواج، زناشویی، خانواده تست های روانشناختی و سایر خدمات روانشناسی و مشاوره!

👇👇

تعیین وقت مشاوره در مرکز مشاوره امید همدان

09184404501

 

دکتر کریمی وکیل

مشاوره دکتر کریمی در همدان

تعیین وقت مشاوره :: همدان 09184404501

ادرس یک روانشناس یا مشاور خیلی خوب در همدان

بهمن 1402

آدرس یک روانشناس خوب در همدان

 

زندگی خوب را باید آموخت و آنرا ساخت!

 

داشتن فکر خوب و احساس خوب را هم باید یاد گرفت!

روانشناس خوب در همدان

 

تعیین وقت مشاوره در همدان با یک روانشناس و مشاور خوب در شهر همدان، که دارای مدرک دانشگاهی دکترای تخصصی یا فوق تخصص روانشناس یا مشاور می باشد و دریافت آدرس او نیازمند برخی از مراحل است

 

که در ذیل این پست بیان گردیده است.

 

شما برای اینکار ابتدا بایستی با مراحل آن آشنا شوید.

 

 

یک روانشناس خوب دارای دانشی زیاد و تخصصی در حیطه کاری و فعالیتی خود است که این ناشی از تحصیل در یک دانشگاه خوب و کسب تجربیات فراوان در نزد اساتید برجسته و همچنین مطالعات گسترده و تخصصی است. او ممکن است سالها قبل درس دانشگاهی خود را به پایان رسانده باشد اما سعی می کند که هر روز به میزان دانش خود بیافزاید و همواره در مسیر رشد و یادگیری باشد چون از ویژگیهای عصر حاضر به روز بودن و کسب اطلاعات جدید و آشنایی با مسائل و مشکلات روز جامعه و افراد مختلف است تا بتواند آنها درست راهنمایی کند و یا از بروز آنها پیشگیری نماید.

 

 

در واقع حق هر مراجعی که با یک روانشناس خوب در همدان به مشاوره بپردازد و از او در جهت حل مسائل و مشکلات خود کمک دریافت کند و او نیز با کمال میل تمام تجربه و دانش خود را در اختیار مراجع بگذارد البته این امر یک همکاری دو طرفه است و فقط با یک طرف انجام نمی گیرد.

 

برای استفاده از خدمات روانشناسی ما در مرکز مشاوره در همدان و دریافت آدرس با شماره تماس بگیرید. ما در آدرس، آرامگاه بوعلی و مرکز شهر همدان در خدمت شما خواهیم بود.

آدرس:

همدان، خیابان بوعلی، سر یخچال، پاساژ امام رضا، بخش اداری، طبقه سوم، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی امید، دکتر کریمی وکیل

 

به امید زندگی بهتر

 

فردای بهتر با تصمیمات خوب امکانپذیر خواهد شد!

 

تحصیلی شغلی فردی ازدواج خانواده 

 

09184404501

طی تماس شما منشی هم آدرس دقیق می دهد و هم وقت حضور شما را مرکز اعلام خواهد کرد

یک روانشناس خوب در همدان

منتظر روزهای قشنگ و زیبا نباشید

بلکه با انتخاب های درست آنرا بیافرینید...

بهمن ماه 1402

تعیین وقت مشاوره :: همدان 09184404501

Family counseling center in Hamadan, address and

phone numbers

988132516564+

 

ما با متخصصان روانشناسی و مشاور کارآزموده و با تجربیات فراوان که سالها در زمینه مسائل خانواده در مراکز مشاوره مشغول ارائه خدمات به اقشار جامعه هستند، در خدمت خانواده های محترم همدان و سایر استانهای کشور هستیم و امیدواریم که بتوانیم بهترین خدمات روانشناختی را در اختیار آنها بگذاریم. پشتوانه ما حمایت های مراجعان ما است که با ارجاع دوستان و سایر اعضای خانواده شان به ما دلگرمی می دهند و این نشانه این است که از خدمات مشاوره روانشناختی ما رضایت داشته  اند که ارجاعات ما زیاد است و گرنه آنها در انتخاب مشاورشان کاملا آزاد و صاحب اختیار بوده اند. 

 

 

 

ما در جلسات مشاوره یک یا دو جلسه برای ارزیابی نیاز داریم سپس فرآیند راهنمایی، مشاوره و یا درمان آغاز خواهد شد که در باره آنها به مراجعان عزیز توضیح خواهیم داد. و تا حصول اطمینان از درک به آنها راهنمایی خواهیم کرد. البته که نمی توان و نبایست مشکلات و مسائل مراجعان را مانند هم فرض نمود

 

یعنی تا زمانی که مسئله را به صورت دقیق و علمی بررسی نکنیم و ندانیم که مسئله چیست نمی توانیم دربارۀ آن راهنمایی داشته باشیم.

 

از همین جهت شما نیز این انتظار را نداشته باشید با گفتن یک جمله از طرف مراجع، مشاور فرآیند مشاوره و روان درمانی را شروع کند بلکه بایستی صبر و حوصله لازم را داشته باشید تا بصورت گام به گام، مسائل مطرح شده و در جهت حل آنها قدم برداشته شود.

 

آدرس مرکز مشاوره ما: همدان، آرامگاه بوعلی، ابتدای بلوار خواجه رشید...

 

مراجعان قبلی ما و سوابق آموزشی و شغلی درخشان گواه بر این ادعای ما است؛ یعنی زمانی که مراجعان از پیش ما می روند افراد دیگری از بستگان و آشنایان خود را جهت مشاوره به ما ارجاع می دهند. وقتی از مراجعان درباره نحوۀ آشنایی شان با مرکز مشاوره خانواده را می پرسیم اظهار می کنند که قبلا از دوستان یا آشنایان شان مراجع ما بوده اند و از کار ما رضایت داشته اند و آنها ما را معرفی کرده اند و این مایۀ مباهات و افتخار ماست...

 

هدف ما، کمک به مراجعان مان است تا بتوانند زندگی خانوادگی آرامتر و رضایت بخش تری برای خودشان و سایر اعضای خانواده فراهم سازند...

family are our suport place.

تعیین وقت مشاوره از طریق شماره تلفن ذیل

09184404501

سالن انتظار مرکز مشاوره خانواده در همدان
تعیین وقت مشاوره :: همدان 09184404501
تلفن مرکز مشاوره همدان
تلفن همراه یا موبایل
شماره تماس ثابت
 
شماره تماس های را در ذیل با خط آبی درج کرده ایم تا در صورت نیاز به مشاور روانشناس با آنها تماس بگیرید و منشی های مرکز راهنما و پاسخگوی شما خواهند بود! در صورت عدم پاسخگویی در ساعت های دیگر تماس بگیرید چون ممکن است مشغول کار دیگری باشند. تماس هایتان آنقدر تکرار نمایید تا به بتوانید با مرکز متصل شود و با آن ارتباط برقرار نمایید.
 
09184404501
 
09184404051
 
08132516564
 
مرکز مشاوره در همدان
 
شماره تلفن مشاوره روانشناسی، را در گوشی خودتان ذخیره نمایید. حتی اگر در حال حاضر به مشاوره و تلفن مرکزهمدان روانشناس نیاز ندارید هم این کار را انجام دهید زیرا با داشتن 1 تلفن مرکز مشاوره همدان، در موارد ضروری می توانید جهت دریافت مشاوره، با شماره بالا تماس بگیرید و وقت مشاوره در همدان را هماهنگ نمایید. و یا اینکه اگر کسی از اقوام، آشنایان، یا دوستان تان نیز نیاز به مشاوره پیدا کردند می توانید این شماره را در اختیار آنها قرار دهید و با این کار به آنها در حل علمی مشکلات و مسائل شان کمک نمایید.
 
 
 
برخی از شماره های تماس را باید در دسترس داشته باشیم تا در صورت ضرورت بتوانیم راهنمایی های درست و مناسبی در باره مسائل بدست بیاوریم و از اتفاقات و ضررهای احتمالی پیشگیری کنیم.
 
 
09184404501
 
تجربه زندگی مناسب از مسیر دریافت راهنمایی های درست و منطقی اتفاق می افتد و به صورت شانس یا تصادف نیست. گاهی از طریق همراهی یک دوست مناسب این امر رخ می دهد گاهی هم از طریق داشتن یک خانواده کارآمد، اما آنچه احتمالش بیش از سایر روشهاست استفاده از خدمات مشاوره و روانشناسی است که برای همگان می تواند در دسترس باشد و همه اقشار جامعه از آن بهره مند می شوند
 
در پیام رسان های اجتماعی از جمه اینستاگرام، تلگرام، واتس آپ، روبیکا، ایتا و ... هم شما می توانید ما را دنبال کنید و از این طریق هم می توان با مرکز در ارتباط بود. همکاران بنده در اینستاگرام یا تلگرام و واتس آپ در صورت نیاز می توانند برای شما وقت تعیین کنند اما بهترین روش تماس تلفنی است که شما را مطمئن می سازد.
 
 
 
تعیین وقت مشاوره :: همدان 09184404501

سایت مرکز مشاوره همدان: 1402:2023

 

برای دسترسی به سایت های اینترنتی، می توانید در اینترنت یا گوگل جستجو کنید دو دسته سایت معرفی می شود یکسری برای سراسر کشور هستند و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و یکسری هم برای مراکز مشاوره در همدان است و ما نیز سعی خواهیم کرد که آدرس برخی از آنها را در ذیل برای شما ارائه دهیم.

 

البته شما می توانید در شبکه های اجتماعی هم جستجو نمایید که در انها نیز برخی از مراکز مشاوره نشانی یا مشخصات گذاشته اند. همچنین می توانید در اکثر شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید از اپارات گرفته تا تلگرام. واتس اپ و ...

 

اگر به دنبال شماره تماس از مرکز مشاوره روانشناسی هستید به این شماره زنگ بزنید!smileysmiley

 

09184404501

 

یکی از آدرس ها و پایگاه های اینترنتی مراکز مشاوره همدان در ذیل درج شده است که در واقع آدرس پایگاه حاضر است که شما صفحات آنها را مشاهده می کنید. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با این سایت بخش های مختلف آن را بررسی کنید و در صورت داشتن سئوال با شماره های موجود در سایت در ارتباط باشید و پیام بگذارید

 

http://hamedan-counseling.blog.ir

 

 

http://akarimivakil-kargah.blogfa.com

 

تلفن مرکز مشاوره همدان

 

 

09184404501

سایت مرکز مشاوره همدان

 

در شبکه های اجتماعی هم می توانید ما را دنبال کنید

امتحان کنیدsmiley

 

اینستاگرام 

تلگرام 

واتس آپ 

آپارات 

گوگل 

لینکدین 

تعیین وقت مشاوره :: همدان 09184404501

مرکز مشاوره خوب در همدان:

 

 

09184404501

 

مشاور و روانشناس خوب و حرفه ای کسی است که دارای تحصیلات دانشگاهی با بالاترین مدرک،(متخصص یا فوق تخصص) و دارای تجربه مشاوره هزاران جلسه باشد که ما با لطف خداوند به این امر دست یافته ایم! و هر روز نیز بر تجربیات علمی و عملی خود می افزاییم تا بالاترین سطح از خدمات مشاوره روانشناسی را به مراجعان خوب ارائه دهیم!

در یک برآورد که از سالهای گذشته داشته ایم تعداد جلسات تا سال 1402 مشاوره ما بیش از 10000 جلسه بوده است و این یعنی دنیایی از تجربه، دنیای از یادگیری، دنیایی از مراجعان که می تواند راهنمای حل مسائل و مشکلات زندگی شما باشد. و هر مراجعی که ما با او جلسه داشته ایم به اندازه یک کتاب می تواند برای ما ارزشمند و فرصت یادگیری فراهم ساخته باشد.

ما فقط در سال 1401 بیش از 2000 جلسه مشاوره و روان درمانی داشته ایم...

 

 

مرکز مشاوره در همدان، مکانی است که شما می توانید با آرامش خاطر تمام دغدغه های خود را با مشاوران متخصص در میان بگذارید و از راهنمایی و تجربیات علمی و منطقی آنها جهت بهبود زندگی خود استفاده کنید. به جای سعی در آزمون و خطا، از یادگیری های علمی و منطقی برای حل و فصل مسائل استفاده کنید.

 

 

مرکز مشاوره خوب در همدان

 

تلفن مرکز مشاوره همدان

 

09184404501

 

 08132516564

تعیین وقت مشاوره :: همدان 09184404501

آدرس مشاور خانواده در همدان   خانم و آقاهای همدانی 


پیش از هرگونه مراجعه به دفاتر مشاوره ابتدا می بایست وقت ملاقات خود را هماهنگ نمایید تا در زمان مراجعه بتوانیم شما را پذیرش نماییم و در ساعت کاری مرکز تداخلی پیش نیاید...

تداخل در کار یعنی ناهماهنگی، و این از مراکز مشاوره انتظار نمی رود و ما با انضباط خاص خود تلاش کرده ایم تا این امر را به حداقل برسانیم

مشاور خانواده در همدان

مشاوران خانواده در مرکز مشاوره ما، افرادی متعهد، متاهل، دارای تحصیلات دانشگاهی در بالاترین سطح موجود هستند و همواره در حال به روز کردن دانش و تجربه خود می باشند و زندگی خود را وقف این زمینه کرده اند تا بتوانند گره از کار مراجعان باز نمایند و امید است به یاری خداوند این امر به بهترین شکل ممکن انجام بشود
 
 
09184404501


چرا که ممکن است آن ساعت قبلا توسط مراجع دیگر رزرو شده باشد

و حتی ساعت بعدی هم توسط افراد دیگری رزرو شده باشند

از این جهت لازم است پیش از هرگونه مراجعه حضوری به مرکز مشاوره وقت را هماهنگ کنید و

سپس با اطمینان و خیال راحت به مرکز مراجعه نمایید؛ ما هم بتوانیم با روی باز از شما استقبال کنیم


دریافت آدرس مرکز مشاوره از طریق تماس با تلفن مرکز مشاوره، و هماهنگی وقت مشاوره می باشد از این جهت


برای هماهنگی وقت مشاوره با مرکز تماس بگیرید

 

091884404501


آدرس مشاور خانواده ازدواج در همدان

جهت دریافت آدرس بهترین مشاور خانواده در همدان، ابتدا با شماره ذیل (تلفن مرکز مشاوره) تماس بگیرید و وقت مشاوره را هماهنگ فرمایید سپس آدرس مرکز مشاوره در همدان را از منشی دریافت نمایید

 

 

09184404501

 

 

 

روانشناس همدان دکتر روانشناس در همدان
  روانشناس خوب در همدان
مرکز مشاوره بوعلی همدان
مرکز مشاوره باباطاهر همدان
دکتر روانشناس خوب در همدان
آدرس روانشناس خوب در همدان

 

 
 
در صورتی که هنوز تصمیم به مشاوره نگرفته اید ابتدا فکر کنید و به تصمیم قطعی برسید و سپس با مرکز مشاوره امید تماس بگیرید و یا اگر بعد از وقت به هر دلیلی مشکلی پیش آمد که نمی توانستید تشریف بیاورید حتما به مرکز مشاوره اطلاع بدهید. 
 
مرکز مشاوره امید همدان: همیار زندگی بهتر 
تعیین وقت مشاوره :: همدان 09184404501

مشاور روانشناس در همدان 1402

 خوب 

متخصص: فوق تخصص

 

برآنیم تا با کمک روانشناسان و مشاوران خوب و معروف در شهر همدان زندگی خوبی را برای شما عزیزان رقم بزنیم! زندگی خوب آفریدنی است و تصادفی به دست نمی آید! تصادف یعنی ما نقشی در وقایع نداریم که این با روح بشر در تضادر قرار دارد، چراکه انسان در بدترین شرایط هم امکان انتخاب و تصمیم دارد...

 

رفتن به نزد مشاور و گرفتن نظر کارشناسی او در مسائل مختلف موجب می شود تا تصمیماتی که می گیریم سنجیده باشند و از به بار آمدن خسارت های بعدی پیشگیری شود و به عدم آگاهی دچار خسران و ضرر نگردیم

مشاوره روانشناسی در همدان

 

مشاور روانشناس در همدان

روانشناس همدان

روانشناس خوب در همدان

مرکز مشاوره بوعلی همدان

مرکز مشاوره باباطاهر همدان

دکتر روانشناس خوب در همدان

دکتر روانشناس در همدان

آدرس روانشناس خوب در همدان

تعیین وقت مشاوره :: همدان 09184404501
اینستاگرام روانشناس همدان
تلگرام همدان
توییتر همدان
گوگل همدان
مرکز مشاوره در همدان
مرکز مشاوره امید همدان